Wyroby na miarę - wkładki, podpiętki, opaski na palce

Wkładki i podpiętki ortopedyczne

WKŁADKI ORTOPEDYCZNE
Wady stóp można niwelować poprzez stosowanie specjalistycznych wyrobów medycznych. Jak leczyć płaskostopie? Pomogą w tym odpowiednio dobrane wkładki ortopedyczne.
Korygują one szereg wad stóp, kolan i postawy. Wykonujemy wszelkiego rodzaju wkładki ortopedyczne dla dzieci i dorosłych. Materiałem użytym do ich produkcji jest naturalny korek. Mogą one być pokryte naturalną skórą lub atestowanym tworzywem PE.

Proponujemy Państwu między innymi wkładki supinujące, na płaskostopie poprzeczne, podłużne i wiele innych.

Na każdym etapie produkcji, nasze wyroby są wykonywane ręcznie. Gwarantujemy tym samym doskonałą precyzję pracy oraz dostosowujemy ich kształt do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Dopasujemy wkładki nawet do bardzo nietypowego obuwia.

WKŁADKI NA OSTROGI PIĘTOWE
Ostrogi piętowe są rodzajem zwyrodnienia dotykającego kość piętową. Powodują one dokuczliwy ból, który odczuwany jest nie tylko podczas chodzenia, ale niekiedy również w trakcie spoczynku. Jak leczyć ostrogi piętowe? Pierwszym etapem będzie zastosowanie odpowiednich, specjalistycznych wkładek. W momencie kiedy choroba przyjmie zaawansowane stadium, wówczas zalecane jest nawet leczenie operacyjne.

Stosowane przy bolących piętach i przeciążeniu tyłostopia wkładki na ostrogi, stanowią doskonałą amortyzację dla bolących pięt. Łagodzą ból spowodowany występowaniem ostróg piętowych. Poprawiają warunki prawidłowego i bardziej elastycznego chodu. Zapobiegają powstawaniu odparzeń.

WKŁADKI ZE SKRÓTEM
Wśród licznych wyrobów ortopedycznych proponujemy Państwu między innymi wkładki eliminujące skrócenie kończyny. Są one wykonane z wysokiej jakości korka i mogą być pokryte naturalną skórą lub atestowanym polietylenem. Łagodzą one bóle nóg i kręgosłupa związane z krótszą kończyną oraz poprawiają wygodę chodzenia. Pozwalają równomiernie rozprowadzić ciężar ciała na obie stopy, przez co odciążają dłuższą nogę.

Wszystkie oferowane wkładki ortopedyczne od początku do końca wykonywane są ręcznie. Dlatego mamy możliwość ich dopasowania nawet do najbardziej nietypowego obuwia. Ich kształt i rozmiar dostosowujemy indywidualnie, w oparciu o nadesłany szablon lub podane wymiary.

WKŁADKI DLA STÓP WRAŻLIWYCH I CUKRZYCOWYCH
Specjalistyczne wkładki dla stóp wrażliwych przeznaczone są między innymi dla cukrzyków. Będą one także doskonałą pomocą dla osób, którym dokuczają modzele oraz odciski. Wkładki wykonane są z korka pokrytego naturalną skórą lub polietylenem. Dzięki temu zmniejszają one dolegliwości bólowe powstające w wyniku bolesnych zmian skórnych. Gwarantują one miękkość oraz wysoki komfort w trakcie chodzenia, a także niwelują ryzyko powstawania nagniotków oraz modzeli. Zastosowane w jej produkcji materiały mają właściwości higieniczne.

Każdą wkładkę wykonujemy ręcznie. Dzięki temu jest ona dopracowana w najmniejszym szczególe. Wszystkie jej elementy dostosowujemy do indywidualnych wymagań klienta. W celu odpowiedniego doboru rozmiaru możecie Państwo przesłać kształt wkładek ze swoich butów. Nasze wyroby dopasujemy nawet do bardzo nietypowych butów.

PODPIĘTKI ORTOPEDYCZNE
Podpiętki ortopedyczne do obuwia mają właściwości korekcyjne. Wyrównują one długość krótszej kończyny oraz korygują skrzywienie kręgosłupa. Do ich produkcji użyto naturalnego korka, pokrytego cienką naturalną skórą. Dzięki temu zapewniają one wysoki komfort chodzenia. Wkładki są samoprzylepne. Zastosowana od spodu taśma dwustronna wpływa na bezpieczne i pewne podtrzymanie podpiętki oraz uniemożliwia jej przesuwanie. Dzięki różnorodności kolorów (jasny beżowy, ciemny beżowy, czarny, biały) mają Państwo możliwość indywidualnego ich doboru do barwy swojego obuwia.

PODPIĘTKI SUPINUJĄCE
Podpiętki supinujące to podpiętki ortopedyczne pomagające prawidłowo ukształtować sklepienie poprzeczne i podłużne stopy. Korygują one koślawość stóp, kolan oraz pięty. Stosowane są również w przypadku płaskostopia. Ich konstrukcja pozwala właściwie osadzić oraz wyprofilować śródstopie oraz tyłostopie.

Podpiętki ortopedyczne zostały wykonane z naturalnego korka i są pokryte cienką skórą naturalna. Ponadto mają od spodu taśmę dwustronną, która przytrzymuje podpiętkę i uniemożliwia przesuwanie się jej. Dostępne kolory wkładek supinujących: jasny beżowy, ciemny beżowy, czarny, biały.

PODPIĘTKI NA OSTROGĘ PIĘTOWĄ
Odciążające ostrogi piętowe. Wykonane z naturalnego korka i pokryte cienką naturalną skórą.
Podpiętki mają od spodu taśmę dwustronną, która przytrzymuje podpiętkę i uniemożliwia przesuwanie się jej.

Dostępne kolory : jasny beżowy, ciemny beżowy, czarny, biały

OPASKA NA PALEC
Palce młoteczkowate, młotkowate, są często występującymi deformacjami stopy. Do ich powstania przyczyniają się urazy, zmiany zwyrodnieniowe, zaburzenia reumatoidalne, czynniki mechaniczne, czy też korzystanie z niedopasowanego obuwia. Prowadzą one do nieprawidłowego rozkładu nacisków na podeszwowej stronie stóp i przyczyniają się do powstawania modzeli i nagniotków. W czasie chodzenia może pojawiać się ból na opuszkach zdeformowanych palców oraz w miejscu głów kości śródstopia. Zaniedbanie stanu chorobowego może doprowadzić do operacji, aby zapobiec rozwojowi zniekształcenia należy stosować odpowiednie artykuły medyczne. Jednym z nich jest opaska na palec, wykonana z naturalnej skóry. Występuje w dwóch wersjach, wersja z otworem na powstały nagniotek i wersja pełna. Konstrukcja opaski zapewnia właściwą pozycje palców oraz zabezpiecza przed otarciami.