KOŃCZYNA GÓRNA - STAW NADGARSTKOWY

NADGARSTEK - ZESPÓŁ STAWÓW

Nadgarstek składa się z ośmiu kości ułożonych w dwa szeregi: bliższy i dalszy. 80% osiowego obciążenia przedramienia przenosi się przez staw promieniowo - nadgarstkowy, który łączy nasadę dalszą kości promieniowej z kośćmi łódeczkowatą i księżycowatą. Pozostałe 20% przenosi się na łokciową część nadgarstka za pośrednictwem kompleksu chrząstki trójkątnej.

Najczęściej występujące choroby związane z nadgarstkiem:
- Zespół cieśni kanału nadgarstka
- Choroba de Quervaina
- Uszkodzenie kompleksu chrząstki trójkątnej
- Złamanie kości łódeczkowatej
- Złamanie nadgarstka
- Zespół kanału łokciowego
- przeciążenia ręki, np. noszenie zbyt ciężkich siatek z zakupami
- skręcenia nadgarstka
- zwichnięcia
- naciągnięcie lub zerwanie wiązadeł
- powikłania po złamaniu nadgarstka - tzw. staw rzekomy

STABILIZATOR NADGARSKA OPPO

Stabilizator wykonany jest z rozciągliwego w 4 strony spandexu z bawełnianą wyściółką. Wzmacnia staw, zapewnia kompresję, a także delikatnie ogrzewa staw. Zmniejsza ból związany z długotrwałą pracą na komputerze, a także z przeciążeniem stawu. Zalecany jako środek profilaktyczny, chroniący przed urazami i zwyrodnieniami (np. dla osób pracujących na komputerze, grających w tenisa, golfa), jak również podczas chorób zwyrodnieniowych i reumatycznych.

Rozmiar (obwód wokół nadgarstka):

- S 13,0cm - 16,5cm

- M 16,8cm - 21,6cm

- L 21,9cm - 24,1cm

STABILIZATOR NADGARSKA Z DOCISKIEM OPPO

Wykonany z oddychającego, perforowanego breathprenu podszytego bawełną, z pasem dociągającym, wzmacnia staw, zapewnia kompresję, a także ogrzewa staw. Zmniejsza ból związany z przeciążeniem stawu i wstrząsami. Zalecany jako środek prewencyjny, chroniący i łagodzący skutki urazów i zwyrodnień, np. dla osób pracujących na komputerze, grających w tenisa, golfa, jeżdżących na snowboardzie.

Rozmiar: uniwersalny

STABILIZATOR NADGARSKA I KCIUKA Z SZYNĄ OPPO 1089

Wykonany z oddychającego Breathprenu podszytego bawełną wzmacnia staw nadgarstkowo-śródręczny kciuka, zapewnia kompresję, a także ogrzewa staw. Zmniejsza ból związany z z przeciążeniem stawu, reumatyzmem, zwyrodnieniem i wstrząsami. Zalecany jako środek chroniący i łagodzący skutki urazów i zwyrodnień, zmniejszający bóle reumatyczne.
Rozmiar (obwód wokół nadgarstka):

- S 14,0cm - 15,9cm

- M 16,5cm - 18,4cm

- L 19,1cm - 21cm

- XL 21,6cm - 23,5cm

ELASTYCZNY STABILIZATOR NADGARSKA OPPO 2083

Wykonany z mocnego elastycznego, przewiewnego materiału wzmacnia staw nadgarstka oraz staw nadgarstkowo-śródręczny kciuka, zapewnia kompresję, a także ogrzewa staw. Zmniejsza ból związany z przeciążeniem stawu i wstrząsami. Zalecany jako środek prewencyjny, chroniący i łagodzący skutki urazów i zwyrodnień, np. dla osób pracujących na komputerze, grających w tenisa, golfa, jeżdżących na snowboardzie.

Rozmiar: uniwersalny

THUASNE LIGAFLEX CLASSIC OPEN ORTEZA NADGARSTKOWO-RĘCZNA

Thuasne Ligaflex Classic Open orteza nadgarstkowo-ręczna unieruchamiająca, otwarta. Doskonale unieruchamia nadgarstek w pozycji znoszącej ból, dzięki zastosowaniu po stronie dłoniowej stalki. Pełne otwarcie ortezy pozwala na łatwe jej założenie np. w stanach pourazowych. Oddychająca dzianina 3D pozwala na kontynuację leczenia antybakteryjnego.
Rozmiar (obwód nadgarstka):

- 1 13cm - 17cm

- 2 17cm - 23cm.

STABILIZATOR STAWU NADGARSTKOWEGO ACCES THUASNE

Układ dwóch pasków doskonale unieruchamia nadgarstek. Komfortowy materiał przepuszcza powietrze. Zalecany przy lekkich zwichnięciach, stanach zapalnych i schorzeniach ścięgna a także w fazach zapalnych schorzeń reumatycznych. MODEL OBUSTRONNY. PASUJE NA RĘKE LEWĄ I PRAWĄ. Kolor czarny

Rozmiar (obwód nadgarstka):

S/M 13,5cm - 18cm

L/XL 18,5cm - 23cm.

ORTEZA NADGARSTKA Z UJĘCIEM KCIUKA 0506

Orteza nadgarstka z ujęciem kciuka wyłożona od wewnątrz miękkim materiałem, posiada dwie szyny wzmacniające.
Zastosowanie: urazy nadgarstka, podczas rehabilitacji.

Rozmiar: prawa/lewa
Obwód nadgarstka: S (10-13cm), M (14-17cm), L (18-22cm), XL (23-28cm).

STABILIZATOR KCIUKA Z METALOWYM WZMOCNIENIEM 0502

Stabilizator kciuka z metalowym wzmocnieniem wykonany z miękkiego, przewiewnego materiału.
Zastosowanie: choroba De Quervain, artretyzm, stany zapalne.

Rozmiar:
Obwód nadgarstka: S (10-15cm), M (16-21cm), L (22-28cm).

ORTEZA NADGARSTKA I KCIUKA Z UJĘCIEM DŁONI 0306

Neoprenowa orteza z wewnętrzną miękką wyściółką, posiada dwie wyjmowane metalowe szyny. Jedna szyna unieruchamia staw od spodu, a druga umieszczona jest od strony przyśrodkowej unieruchamiając kciuk. Dodatkowy pasek na kciuku zapewnia lepszą stabilizację i unieruchamia kciuk w odwiedzeniu. Orteza obejmuje dłoń.
Zastosowanie: choroba De Quervain, złamania, urazy nadgarstka i kciuka, podczas rehabilitacji.

Rozmiar: prawa/lewa
Obwód nadgarstka: S (10-13cm), M (14-17cm), L (18-22cm), XL (23-28cm).

ELASTYCZNY STABILIZATOR Z UJĘCIEM KCIUKA, STANLEY

Neoprenowy ochraniacz wewnątrz wyściełany warstwą miękkiego materiału. Idealny do wspierania lekkich urazów nadgarstka i delikatnego wspierania kciuka, a także do wspomagania powrotu do zdrowia. Zamykana na rzepę velcro.
Zastosowanie:
łagodne urazy nadgarstka i kciuka.