KOŃCZYNA GÓRNA - STAW ŁOKCIOWY

STAW ŁOKCIOWY

Staw łokciowy jest stawem złożonym o bardzo skomplikowanej budowie. W jego obrębie, otoczone jedną torebką, znajdują się trzy współdziałające połączenia stawowe:
- staw ramienno-łokciowy;
- staw ramienno-promieniowy;
- staw promieniowo-łokciowy bliższy.

Każde z nich posiada swoje powierzchnie stawowe, względem których części kostne (kość łokciowa, kość promieniowa, kość ramienna) poruszają się w przestrzeni. Zaburzenie w obrębie którejkolwiek z nich prowadzi do znacznych ograniczeń funkcji kończyny górnej, a w szczególności ręki (np.: duże ograniczenie zgięcia łokcia może uniemożliwić przyjmowanie pokarmu, czy wykonywanie czynności wokół głowy).

Najczęstsze przyczyny dolegliwości:
- złamania
- zwichnięcia
- pourazowe zapalenie torebki stawowej
- zespół łokcia tenisisty, golfisty
- uszkodzenia tkanek miękkich
- zwyrodnienia

ELASTYCZNY STABILIZATOR ŁOKCIA OPPO

Wykonany z elastycznego, mocnego materiału wzmacnia staw, zapewnia kompresję, a także delikatnie ogrzewa staw. Zmniejsza ból związany z przeciążeniem stawu. Zalecany jako środek prewencyjny, chroniący przed urazami i przeciążeniem.

Rozmiar (obwód wokół łokcia):

- S 23,5cm - 28,6cm;

- M 29,2cm - 34,3cm;

- L 35,6cm - 40,6cm;

- XL 41,9cm - 47,0cm.

STABILIZATOR ŁOKCIA Z PODUSZKĄ OCHRANIAJĄCĄ

Neoprenowy ochraniacz wyłożony materiałem z poduszką na łokciu, o działaniu rozgrzewającym - przyśpieszającym powrót do zdrowia.
Zalecenia: kontuzje łokcia, zapalenia ścięgien, artretyzm, pomoc podczas ćwiczeń lub pracy.

Rozmiar (obwód łokcia):

- S (22-25cm)

- M (25-28cm)

- L (28-31cm)

- XL (31-34cm)

- XXL (34-37cm).

STABILIZATOR ŁOKCIA TENISISTY Z SILIKONOWĄ WKŁADKĄ OPPO 1080

Wykonany z oddychającego, perforowanego Breathprenu podszytego bawełną, wzmacnia staw, zapewnia kompresję, a także ogrzewa staw. Zmniejsza ból związany z przeciążeniem stawu, zwyrodnieniem i wstrząsami. Silikonowa wkładka łagodzi dolegliwości związane z tzw. "łokciem tenisisty". Zalecany jako środek prewencyjny, chroniący i łagodzący skutki tzw. łokcia tenisisty u osób grających w tenisa, golfa, jeżdżących na snowboardzie.

Rozmiar (obwód łokcia):

- S (23,2 - 25,7cm)

- M (26 - 28,3cm)

- L (28,6 - 30,8cm)

- XL (31,1 - 33,3cm)

STABILIZATOR ŁOKCIA TENISISTY Z WKŁADKĄ SILIKONOWĄ

Wykonany z oddychającego, perforowanego Breathprenu podszytego bawełną. Silikonowa wkładka łagodzi dolegliwości związane z tzw. "łokciem tenisisty". Zalecany jako środek prewencyjny, chroniący i łagodzący skutki tzw. łokcia tenisisty u osób grających w tenisa, golfa, jeżdżących na snowboardzie.